torsdag 23 oktober 2008

En feminists dilemma

Å ena sidan bejakar jag mer än gärna de så kallade kvinnliga egenskaperna inom mig. Å andra sidan är det mig fullständigt främmande att tro på något så fånigt som manliga eller kvinnliga egenskaper. Oavsett vilket tvingas jag nu konstatera att jag helt enkelt inte besitter tillräcklig simultankapacitet för att driva den här bloggen längre.

Jag har ett annat skrivprojekt som jag vill satsa helhjärtat på, och då känns det tråkigt att Speglingen ska vara ett bortglömt kärleksbarn med sporadiska framträdanden på nätets arenor.

Så jag lägger ner nu. När mitt andra skrivprojekt är över är det mycket möjligt att jag kommer tillbaka. Men sitt inte uppe och vänta, för det kommer att dröja länge.

Tack för att ni var med mig. Maila om ni behöver på marthen.gunnarsson[snabel-a]gmail.com.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var synd. Det är första gången jag kommenterar, men jag har tyckt om att läsa din blogg, den ger en varm känsla i magen. Nåväl. Hoppas att det andra projektet går väl.

Anonym sa...

neej mårthen! det här är ju den enda bloggen jag läser regelbundet... nåväl. får dra ett speglingen-maraton snart och dra igenom de bästa inläggen. hoppas det börjas på nåt nytt snart.

Anonym sa...

Lycka till med det andra skrivandet.

Anonym sa...

Lycka till med skrivprojektet! Jag kommer sakna dig. //Anna